تحولات لبنان و فلسطین

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 1009319

رئیس اداره نظارت بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: در گشت مشترک انجام‌شده با فرماندار و معاون او، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اتحادیه صنف نانوایان و بهداشت منطقه در شیفت صبح تعداد 26 کارت بانکی از یک واحدصنفی نانوایی در منطقه سیدی کشف شد.

کشف ۲۶ کارت بانکی از یک نانوایی

به گزارش قدس خراسان و به نقل از جهاد کشاورزی خراسان رضوی، علی اکبرنصری سرآسیا، اظهار کرد: تعداد 16 کارت از این کارت‌های کشف شده، کارت هدیه و از بانک‌های مختلف تهیه شده بود و در ساعات مختلف از سوی فرد صنفی مورد استفاده در دستگاه نانی‌نو خرید نان قرار می‌گرفته است.

رئیس اداره نظارت بازرسی جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: برابر بررسی‌های صورت گرفته عملکرد نانوایی از سامانه نانی‌نو تعداد 85 کیسه آرد از واحد با توجه به کارت کشی خارج شده است.

وی افزود: این واحد به‌دلیل این کارت‌کشی‌ها بابت نان پخت نشده 85 کیسه، هر شب از دولت یارانه تشویقی پخت نیز دریافت می‌کرده که آن هم تخلف درآمد مال متغیر لحاظ می‌شود.

نصری سرآُسیا عنوان کرد: این واحد نیز قبلا دارای تخلف آرد فروشی بوده که پرونده تنظیم و به تعزیرات ارجاع داده شده است، لذا با توجه به تخلفات صورت گرفته برابر مصوبات کارگروه سهمیه واحد کسر و پرونده ضمن ارجاع به تعزیرات به دادستانی نیز ارسال می‌شود و واحد صنفی به دلیل مشکلات و نواقص بهداشتی پلمب شده است.

رئیس اداره نظارت بازرسی جهاد کشاورزی مشهد متذکر شد: متصدیان نانوایی باید خود بر کار کارگران واحد صنفی نظارت داشته باشند و حضور متصدی یا مباشر آن در واحد صنفی الزامی است و عدم حضور در واحد تخلف محسوب می‌شود، ضمن اینکه که بی‌کیفیتی و تخلفات مکرر باعث کسر سهمیه آرد واحدهای صنفی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.